TELSOFT s.r.o.

WEB Server QConTel Plus

Nadstavba je určená pre užívateľov, ktorí požadujú prístup k informáciám o zaevidovaných hovoroch z mnohých pracovísk v sieti. Umožňuje prístup licencovanému počtu užívateľov cez štandardný Internetový prehliadač .

  • WEB Server QConTel Plus je aplikačný HTTP server, ktorý nepotrebuje pre svoju prevádzku predinštalovaný všeobecný HTTP Server (Apache, IIS ...).
  • WEB Server QConTel Plus je možné začleniť aj do firemného intranetu.
  • na centrálnom počítači, kde sa nachádza vyhodnocovací modul QConTel Plus sa nainštaluje WEB Server QConTel Plus, inštaľuje sa ako lokálna sytémová služba (servis)
  • na počítačoch v sieti netreba inštaľovať žiadny SW, zadefinovaný užívateľ sa prihlási do servera cez prihlasovacie meno a heslo
  • administrátor pridelí užívateľom prihlasovacie meno a heslo
  • administrátor určí typ užívateľa a tým aj prístupové oprávnenia k údajom

    a) užívateľ skupinový – má prístupové oprávnenie na určitú skupinu (celá firma, útvar, oddelenie, tím) a jej podskupiny, prípojky
    b) užívateľ bežný – má prístupové oprávnenie na určitú prípojku príp. autorizačný kód

Hlavné výhody a prínosy:

  • jednoduchá inštalácia (inštaľuje sa len WEB Server) a jednoduchá správa WEB Servera (administrátorom cez štandardný Internetový prehliadač)
  • veľmi rýchly prístup k údajom je typu klient / server
  • jednoduchá obsluha klienta WEB Servera, prístup užívateľov cez štandardný Internetový prehliadač
  • tarifikačný SW získava nový rozmer – samotná databáza sa prostredníctvom WEB Servera stáva akýmsi informačným portálom v rámci firemného intranetu
  • každý užívateľ WEB Servera získava úplnú a neustálu kontrolu nad telefonovaním v závislosti od prideleného prístupového oprávnenia (celá firma, útvar, oddelenie, tím, prípojka), získava možnosť operatívne regulovať výdavky za telefonovanie v rámci prideleného prístupového oprávnenia
  • každý užívateľ WEB Servera si sám realizuje požadované výstupy kedy chce, nemusí to robiť jeden pracovník
  • WEB Server ešte viac zvyšuje vplyv psychologického efektu "možnej kontroly" na zamestnancov, čo sa môže premietnuť do ďalšieho poklesu nákladov na telefónnu prevádzku (napr. súkromné hovory - zníži sa ich počet, zníži sa ich trvanie)

Hlavné funkcie:

  • detailné zobrazenie hovorov (výber žiadaného obdobia, usporiadania, filtra, konkrétnej prípojky, volaného / volajúceho čísla), celkové sumy - pri výbere usporiadania a filtra sa využívajú definície z vyhodnocovacieho modulu SW QConTel Plus
  • sumácia (rozúčtovanie) hovorov – podľa zvoleného kritéria (výber žiadaného obdobia, zoskupenia, usporiadania, filtra), celkové sumy - pri výbere zoskupenia, usporiadania a filtra sa využívajú definície z vyhodnocovacieho modulu SW QConTel Plus
  • detailné zobrazenie vnútorných hovorov (volania medzi prípojkami PbÚ)
  • podporuje duálne zobrazovanie cien
  • prehľad limitov prípojok (výber mesačného obdobia) – prehľad pretelefonovaných súm a porovnanie s nastavenými limitami (celkové, súkromné)
  • užívateľ má možnosť zvoliť jazyk (slovenský, anglický), v ktorom sa zobrazujú výstupy z WEB Servera, zmeniť svoje prihlasovacie heslo, počet zobrazovaných riadkov na jednu stránku
  • užívateľ má možnosť označiť už zaevidovaný hovor ako „SÚKROMNÝ“ (príp. odznačiť)
  • užívateľ má možnosť doplňať súkromné telefónne čísla do interného Telefónneho zoznamu, ktorý slúži na bližšiu špecifikáciu hovorov počas spracovania hovorov
  • užívateľ má možnosť exportovať údaje do formátovaného XLS súboru (predpoklad – na PC s WEB Serverom je nainštalovaný Excell)
  • užívateľ má možnosť údaje vytlačiť v optimalizovanom formáte pre tlač